8 Nisan 2014 Salı

Üsküdar' da Arçelik Servisi ve mutlu son?

Üsküdar' da Arçelik Servisi ve mutlu son?

Ferhatpaşa Arçelik Servisi pahalımı?

Hiç istemediğim bir anda Arçelik buz dolabım çalışırken arızalandı. Ummadığın taş baş yarar derler. Daha önce bize gelen Arçelik Servisi ni bulunduğum yere çağırdım. Uzaktan göründü arkadaşlar. Uzun bir yazı olacak, anlatmaya devam edeceğim.

Bazen hoşlanmasamda Libadiye' de sadece çalışıyorum. Teknisyenler Zümrütevler' den yol aldılar, en sonunda buyurdular. Ustalar buz dolabımı fişe takıp sorunun kaynağını bulmaya çalıştı. Çok geçmedi, sonra sorunu buldular. Tabi sıkıntıyı çözemediklerini ve çamaşır makinesinin teknik servise gitmesi gerektiğini söylediler.

Hasanpaşa' da Arçelik Servis

Başıbüyük' de Arçelik Servis

Hiç böyle yapmazdı, makinemi götürdüler ve tamir edip getirdiler. Kartal' da ve diğer semtlerdeki Arçelik servis ustaları mumtazam çalıştılar, hayretimi gizleyemiyorum. Bi ihtimal yetkili servise paranız yetmiyorsa, semtinizdeki özel servislere arızalı ürünü tamir ettirmekten çekinmeyin, çok dikkatli olmalısınız.

Sultanbeyli Arçelik Servis

Uzun zamandır, kendi düşen ağlamaz, araştırır en iyisini alırım. Sanal alem ne güne duruyor, nete bakıyorum. İnternet varsa dert yok. Zaman zaman aldığım ürünün bazı sorunları olabiliyor, bazı küçük firmalar Arçelik gibi test edip denemelerden geçirmeden ürünlerini piyasaya sürebiliyor ve haliyle müşterilerini mağdur edebiliyorlar. Saygıdeğer arkadaşlar mağdur olmamak için etraflıca inceliyorum, bu şekilde hiç sıkıntı yaşamıyorumki? Tanıdıklar buluttan nem kapan biri olduğumu düşünebilir, ne düşünerseniz düşünün. Tv reklamlarına aldanmayın, araştırın.

Bu ülkede hak var hukuk var. Gel zaman git zaman, ürün alırken markasına dikkat ederim, para veriyoruz sonuçta. Her zaman bir ürün alacağım zaman internette araştırır sonra alırım. Her zaman internete başvururum. Öyleki kullandığım ürünün bazı sorunları olabiliyor, bazı markalar Arçelik gibi denemelerden geçirmeden ürünlerini vatandaşa verebiliyor ve sıkıntılar çıkabiliyor. Her zaman mağdur olmamak için uzun incelemeler yapıyorum, ben işimi bilirim arkadaş!? İsteyen herkes abartılı biri olduğumu düşünebilir, tedbirliyim arkadaş. Araştırmaktanda bu zamana kadar hiç bir zarar görmedim.

Haydi bay. Google Plus üzerinden bizi takip edebilirsiniz arkadaşlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder